Kalas, kalas och kalas. Tur man gillar tårta:)

Kalaset igår var väldigt trevligt. Jag var nervös i bilen på vägen in till Ängelholm eftersom B sa att jag skulle passa mig för gästerna som kunde jävlas rejält så jag var nästan vettskrämd när vi kom fram. Okej kanske inte vettskrämd men lagom på spänn. Alla var såklart jättetrevliga och det var ingen alls som jävlades:P Det bjöds på god mat och dricka, och sommarens första jordgubbstårta. Mums! Micke var snäll och kom och hämta oss (och pappa hade varit snäll och kört oss så att vi båda kunde dricka lite till maten) vid två så jag somnade nog vid tre.

Idag så har jag hjälpt mamma i stallet. Imorgon så ska jag hänga lite på Precious är tanken. Lite nervös eftersom hon kastade av min tränare Maria för ett tag sedan. Det är helt omöjligt att sitta kvar när hon börjar dumma sig.

Om en halvtimme ska vi vara på kalas hos mina kusiner. Moa fyllar år. Det ska bli kul att få träffa lite släkt. Tror inte jag har träffat Emil och Moa sedan i julas.

Imorgon så får ni veta om jag överlevde ridturen eller inte:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj jordgubbstårta låter inte alls fel =) Hoppas att du inte trillar av imorgon =) Jag har en ny blogg nu.. Fick dåliga vibbar av den andra.. Vi får ta och ses någon dag i veckan..

2009-06-07 @ 00:02:32
URL: http://jennyvardet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh kul med en ny blogg:)

2009-06-07 @ 10:54:05
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0