Kvällsfunderingar.

Min dator ska på lagning imorgon. Batteriet har varit kasst sedan länge och datorn stänger av sig när det själv vill. Vet med andra ord inte när jag kan blogga igen.

Jobbar 7.30-13 imorgon. Skönt att sluta tidigt. När jag slutat ska jag gå ut med Hjördis och äta sen köra direkt till Jenny. Hoppas att det är fint väder så det blir stranden. Nu ska jag nanna så jag orkar med morgon dagen.

Saknar Björn nu när det är så härligt sommarväder. Tråkigt att vara student och jobba när andra tar semester. Men å andra sidan kommer jag och B att få det helgött ihop när vi är färdiga (jag har trots allt läst halva min utbildning). Ibland skulle jag vilja spola fram lite i livet för jag är så nyfiken.

Om ett år bor vi i alla fall i Skåne. Det är bara det som jag är mest säker på. Om jag pluggar eller jobbar, om B pluggar eller jobbar får tiden utvisa.

Nu ska jag nanna och fundera på framtiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0