Några rader innan jobb.

Blev förvånad när jag öppnade tidningen och läste att Micheal Jackson är död. Han var ju trots allt riktigt stor i popvärlden.

Har även bestämt mig för att jag ska se "Antichrist", den blev ratad under Cannes-filmfestival men efter att ha läst recensioner så är jag redan förtjust i den.

När det gäller film och böcker beundrar jag det som sticker ut. Det finns inget bättre än att få sitta och grubbla på vad syftet med verket var. Det har tagit år för många att komma under fund med Dantes verk till exempel. Även om det finns mycket skrivit så är det ändå inte säkert att man väljer att tro på den tolkningen.

Tror minsann jag saknar att läsa lite, har ju inte öppnat någon bok sedan skolan slutat. Nog dags för det nu.

Nu drar jag till jobb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

djupt... he he =)

2009-06-27 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0