Ösregn...

Stackarss studenter:( Jag hoppas verkligen att det blir uppehåll när alla ska springa ut och resten av dagen.

Jag vaknade vid halv sju. Gick ut med Hjördis, vi tog bara en runda här vid huset och hann bli dyngsura på den lilla tiden vi var ute. Inte alls kul. Hästarna står inne idag. Jag ska ta ut dem om det blir fint väder senare. Det ser inte så ljust ut på den fronten. Tycker synd om Migge som är på sommarbete, han måste frysa jättemycket.

Igår fick jag frågan om jag ville jobba idag. Det ville jag så jag jobbar 14-20.15 idag. Dem ville att jag skulle jobba imorgon med men det hinner jag verkligen inte. Ska på fest på kvällen och på dagen måste jag hinna med att rida, städa och laga mat inför mitt kalas på söndag. Det blir svårt att klämma in jobb där med.

Eftersom det regnar finns det inte så mycket kul att hitta på. Jag tror att jag ska lägga mig under täcket och stanna där ett tag. Kanske har det slutat regna när jag tar mig upp igen. Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Gratulerar på den stora dagen! Hoppas jag minns rätt om att det var den 15:e? :) I vilket fall så får du ha en bra dag! :)

2009-06-15 @ 12:45:46
URL: http://rythmanddance.blogspot.com
Postat av: Johanna

Du minns helt rätt. Tack så mycket för gratulationen:)

2009-06-15 @ 13:14:07
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0