Sista rycket.

Idag så dödade jag några timmar med uppsatsen som jag ska opponera på i bibblan. Sen stack jag hem och bakade en sockerkaka och fortsatte att plugga. När klockan närmade sig fyra var min hjärna helt slut så nu har jag lagt ifrån mig det ett tag. Håller på att tvätta nu så att allt ska vara tvättat tills vi åker hem. Funderade idag på när jag ska hinna packa? Måste plugga som bara den imorgon (och packa? och tvätta IGEN).

Har suttit och läst om hårvård för lockigt hår och funderar på om jag ska prova en ny metod. Den innebär att man inte tvättar med schampo utan bara med balsam. Balsamet ska inte innehålla "farliga" ämnen som alkohol och silikon. Det tar dock ett tag för håret att vänja sig och innan man kan se resultat. Men sugen är jag.

Jag tror jag ska klippa av mitt hår nu i dagarna. Jag är så avis på alla rakhåriga blonda tjejer men det funkar inte. Jag orkar inte platta varje dag och när jag plattar så sliter det jättemycket. Mina lockar vill inte komma fram när jag har långt hår så allting ser "halvdant" ut. Så det blir nog en snaggning och ny hårvård så kan det växa ut fint igen:) Okej... Kanske inte en snaggning men jag har tänkt mig riktigt kort. Älskar att göra mega förändringar med håret (och ja jag kommer säkert ångra mig att jag klippt av mitt långa hår men nu är det inget fint som sagt).

Nu ska jag surfa lite, tvätta lite till. Duscha, rasta hunden, pyssla mer med uppsatsen och sen kolla Paris Hiltons nya program klockan 20. Efter det blir det SÄNGEN. Plugg som fan imorgon, sista rycket!

Kommentarer
Postat av: Frida

spännande med håret,du måste lägga ut en bild sen när du klippt dig!

jag ska oxå ta till saxen när jag kommer hem, fast vet inte om jag vågar mig på nån stor förändring

-fega-

2009-06-02 @ 19:35:57
Postat av: Johanna

Jag vet inte alls hur mitt kommer bli. Är rädd:P Ska försöka lägga ut en bild:)

2009-06-02 @ 20:48:24
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0