Soliga dagar

Det blir inte så mycket sittande vid datorn när det är så härligt väder som det har varit nu. Idag slutade jag jobba halv två och stack direkt hem till hästarna. Halv tre hämtade Maria mig (eftersom mamma jobbade) och det var dags för träning. Träningen gick bra, hade dressyrsadel idag och det verkar funka bättre på Precious. Vi får se hur det går i fortsättningen.

Hade egentligen tänkt åka på jakt efter ett par läckra sandaler nu ikväll men jag blev trött så jag orkar inte. Istället får det bli en lång tur i skogen med Hjördis. Inte helt dumt det heller.

Nu ska jag föna håret och gå ut sen.

Imorgon jobbar jag 8-15, hoppas på fint väder på eftermiddagen så man kan sola lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0