Stranden?

6.15 ringde klockan och jag var inte alls pigg på att gå upp ur sängen. Men jag tänkte på B som började jobba 6.30 så då tog jag mig upp. Var ute i stallet sju och red iväg på Flisan. Denna gången gick det mycket bättre. Var tillbaka i stallet vid åtta och tog ut fölmammorna, mamma hade redan tagit ut Precious och Aladdin. Choffe och Benissa fick gå med grimma på. Det gillade dem inte. Fast det får dem vänja sig vid nu. Mockning och allt är redan färdigt. När det är varma dagar får man göra det på morgonen annars blir det väldigt svettigt.

Är ledig idag men ska träna klockan fyra. Tänkte köra ut till stranden med Hjördis någon timme. Hade inte varit helt fel med lite färg på min bleka kropp.

Strandbaden it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0