All I can say is...

Vad är det första man ser nu på morgonen? SNÖ. Usch. Riktigt mycket snö. Hjördis tyckte som vanligt att det var latjo, och alla stackars ankorna blev nog vettskrämda när det märkte att Hjördis upptäckt dem. Nu är B och skriver tenta och tanken är att jag ska läsa lite till min uppsats och sen börja skriva. Jag hoppas att jag får skrivit runt en sida idag. Det hade varit bra.

Ikväll vid 17.30 ska jag och Frida på bio, vi ska se en film som heter I skuggan av värmen. Hoppas den är bra. Sen blir det nog att vi går och äter någonstans. Trevligt, trevligt. Men jag kan nog inte ha mina nya klackar om det här snövädret ska fortsätta. Ah, jag vill kunna slänga bort alla vinterskor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0