B 24 ÅR!

Jaa idag fyllar B 24 år. jag väckte honom med lite fin sång imorse: Vi gratulerar, vi gratulerar... Han fick en pepparkvarn och en saltkvarn från Skeppshult av mig. Fina saker det. Han fick även två stycken linnen (sånna man har under skjortan). Så idag har det blivit en väldigt lugn morgon. Jag gick upp vid 7 som vanligt men vi åt frukost och sånt ganska länge. När det är födelsedag får man unna sig lite:)

Nu ska jag gå till bibblan och plugga. Sen i eftermiddag ska jag och träna. Jag skulle vilja ha lite tvättbräda minsann, men jag får nog fortsätta att drömma om det. Kan ju i alla fall göra ett försök. Och när jag kommer hem ska vi äta tårta. Eftersom det är födelsedag får man lov att äta onyttigt bestämde vi.

Nej nu måste jag iväg. Har ju mycket att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0