Dagens värsta:

Efter 30 minuters kondition och en rusch så är det dags för UPPHOPP.

Hoppa upp och ner på mage, hoppa upp och ner på mage, hoppa upp och ner på mage.

Jag hade blodsmak i munnen och trodde jag skulle kräkas. När upphoppen äntligen var färdiga så var det dags för 30 minuter core. Men jag överlevde. Som ett beröm till mig själv gick jag till Ica med B och handlade frallor. Det var gott. Vårt kylskåp är tomt, måste handla imorgon.

Fasar redan inför nästa gång det är dags för dem j'vla upphoppen (OCH NER PÅ MAGE)!

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa det var lite hårt det där men fan va bäst vi är ju ;)

2009-03-26 @ 23:35:13
Postat av: Johanna

Ja jag tyckte att vi var riktigt duktiga:)

2009-03-27 @ 08:00:36
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0