Det rullar på!

Solen är framme och det finns inte ett moln i närheten! Jag och Hjördis ville inte riktigt gå in imorse, jätteskönt att vara ute. Så fort solen tittar fram ändras hela min inställning. Det är helt sjukt. Jag har suttit och skrivit på uppsatsen och fått gjort mer på två timmar än vad jag gjort på tre dagar. Helt sjukt! Jag förstår inte hur solen och vädret kan påverka mig så starkt. Mina studier borde ju gå åt skogen med tanke på hur få soltimmar vi har i Växjö...

Jag ska i alla fall fortsätta ett tag med uppsatsen nu när jag har flyt och sen blir det föreläsning mellan 13-16. Har ju inte kunnat läsa till idag eftersom böckerna är nästintill omöjliga att få tag i men jag ska få låna böckerna av Malin idag.

Jag har lite ont i ryggen minsann. Var och tränade styrka igår för första gången. Gjorde kanske något konstigt då? Styrka var i alla fall sjukt slappt jämfört med muskel. Det kändes nästan onödigt att gå dit. Men jag har träningsvärk i triceps så någon nytta har det nog gjort. Idag är det i alla fall dags för muskel och det ska bli gött. Jag börjar skymta lite magrutor och är pepp som bara den på träningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat gumman! Ja det är inte klokt hur vädret kan påverka en =) PS. JAG gillar dina byxor ;)

2009-03-18 @ 15:34:31
Postat av: Jenny

PS. Det var bara jag.. Lilla Jenny =)

2009-03-18 @ 15:35:40
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha aaw, Tur att någon tycker om dem:)

2009-03-18 @ 16:35:56
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0