Fredagen.

På morgonen gick jag upp ganska tidigt, jag gick ut i stallet och pysslade med hästarna. Matilda och Flisan ser ut som tunnor, men det är inte så konstigt för snart är det dags för föl. När jag var färdig i stallet åkte jag, B och pappa till Ängelholm. Shoppade lite på Intersport (bilder kommer senare) och fikade. På eftermiddagen var det dags för mig att sitta på Precious. Hon hade inte blivit riden på 3 månader och jag hade inte ridit henne sen vi red in henne så det var faktiskt lite nervöst. Men det gick galant och hon skötte sig perfekt. Vi filmade en massa men dem filmerna lägger jag ut lite senare. På kvällen åt vi middag med min familj sen åkte vi in till stan och festade hos Tobbe. Åkte hem vid två tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0