Good life.

Blev en väldigt trevlig fika med Frida och Helene på stan. Satt och pratade ganska länge, härligt med tjejsnack måste jag säga. På onsdag fyllar Frida år och det ska firas med ännu en fika fast denna gång hemma hos Frida. Det ser vi fram emot. Känns dock som jag börjar ta lite för lätt på det här med fika... Jag avbokade dessutom mitt pass som jag tänkt träna på imorgon:( Jag såg att det är styrka igen på tisdag (som jag annars vilar på) så jag bokade in det istället. Kanske bättre att köra hårt och vila helt på helgerna? Försöker hitta någon rutin på det hela. Blir kanske ut och gå imorgon istället. Måste i alla fall läsa ut en bok imorgon och läsa till min uppsats. Känner mig stressad med den som vanligt men jag tar ändå aldrig tag i den. Konstig taktik...

Efter vi fikat på stan så gick vi och kollade skor. Jag har ett par högklackade som jag använde på nyår men dem är så fina så dem vågar jag inte använda när det är party, sen har jag mina lila skyhöga som jag får ganska ont i fötterna av. Jag tror dessutom inte att jag kan dansa i dem eftersom dem är sjukt höga. Så nu vill jag alltså ha ett par som är lagom höga och som jag kan använda till partaj och till fina kjolar och klänningar i sommar. Jag provade dem här i affären:

Dem kostar 700 kronor, är dem värda det tror ni? Jag ska ju köpa en skinnjacka inom en snar framtid hade jag tänkt, men åh. Jag älskar ju skor. OM jag nu köper dem så blir problemet att välja storlek. Om jag köper den storleken som jag brukar ha så kommer det göra ont i fötterna ett bra tag. Om jag köper en storlek större så kommer det kännas bra i början tills dem har töjt sig och blivit för stora. Hur ska jag göra? Haha. Åh vad det är skönt att tänka på annat än uppsatsen. Sko-problem är så mycket mer intressant (kanske inte lika givande när man väl fått bukt med sitt problem). Jaja, uppsats denna helg och skor nästa kanske? Men ska jag verkligen lägga så mycket pengar på ännu ett par sko?

Nej jag har inte beslutsångest. Jag är bara såhär.

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, ska du ut och gå så hör av dig ;) Eller hur är det skönt med ytliga problem, haha.. det kan man unna sig ibland

2009-03-20 @ 22:47:42
URL: http://lifeofhelene.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag hör av mig imorgon:)

2009-03-21 @ 02:05:01
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0