Grisens dag i bilder.

TILL S: nu har jag läst din kommentar och jag förstod genast vem det var ifrån. Till er som inte har sett kommentaren så stod det såhär: Jag tyckte det bästa med din blogg var uttrycket "Tjofräsan" Måste vara en klok människa du hört uttrycket ifrån:-) Hälsningar "S"
I julas så var jag och B i Åre och där vad också "S" med, jag kritiserade honom ganska hårt för att han använde uttrycket "tjofräsan" ofta. Om ni tittar tillbaka i mina blogginlägg så går det att märka hur det påverkade mig psykiskt då jag själv har börjat använda uttrycket "tjofräsan". Aj, aj, aj. Jag vet inte om detta är bra eller dåligt? Ur en akademisk synpunkt är det kanske inte så bra. Tur att jag inte använder migg blogg-språk i mina tentor. Men det kanske hade funkat? Till exempel: Kafka var en expressionist-tjofräsan...

Här kommer lite bilder från Bs födelsedag:

TÅRTAN

GRISEN HIM SELF

MIN PRESENT TILL B

MINA EFTERLÄNGTADE BÖCKER SOM KOM IDAG

Nu ska jag läsa lite innan det är läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0