Hjördis.

Igår på kvällen så satt Hjördis i fönstret som vanligt (hennes favorit plats), efter en stund började hon springa som en galning mellan fönstret och ytterdörren. Klockan var runt nio och vi hade redan varit ute på kvällsrunda, fast jag tänkte att hon kanske behövde gå ut en gång till så det gjorde vi. När vi kom ut och gick runt hörnet flög det runt en massa ballonger! Hjördis blev helt tokig såklart och började jaga alla och busa. Hon sprang runt och skällde och hade sig. Det var runt 30 stycken så hon hade ganska många att hålla koll på. Jag och B skrattade som bara den. Hon hade alltså suttit och spanat i fönstret och sett ballongerna, det är väl klart att man vill gå ut för att jaga ballonger?

Kommentarer
Postat av: Dorrit

Valparna skulle nog gärna hjälpt mamma med denna jakt. Förstår att Hjördis tyckte det var roligt och jag kan tänka mig att hon nästan blev besatt när alla dessa roliga saker flög förbi fönstret

2009-03-13 @ 23:02:15
URL: http://www.klintagummans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0