I ♥ shopping

Optikern gick bra. Blev en liten justering bara. Hoppas dem linserna jag har nu håller till nästa månad. Blir för dyrt att köpa linser denna månaden.

Köpte foundation idag. Två stycken. Jag är en dålig människa (som är shopping-beroende). Jag köpte en dyr och en billig. Fast den dyra var faktiskt inte så dyr. Den ena fick jag hjälp med att hitta på Kicks och den kommer jag mest att använda när det är fest och jag vill vara lite fin. Den billiga som jag hittade på HM får bli en vardags-foundation.

Jag använder just nu smink från I.d bare minerals men jag tycker att det täcker för dåligt. Jag har ganska mycket ärr, vilket man kan se på bilden längre ner. Så nu ska jag för första gången i mitt liv använda foundation och se om det täcker bättre.

den dyra och den billiga

blev ett par 20 kronors örhänge med. Men jag handlade faktiskt INGA kläder. Bra kämpat av mig.
Nu ha rjag pluggat i lite mer än en timme och är redan helt slut. B plugga som en galning för han har tenta imorgon.


ska ut med hunden nu, hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg och fint hår gumman! Puss på dig

2009-03-26 @ 18:40:46
Postat av: Anonym

Åh tack:)

2009-03-26 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0