I Växjö igen.

Igår vaknade jag och mamma väldigt tidigt. På förmiddagen fixade vi med Precious och det gick riktigt bra, Kunde galoppera och hon gick i fin form och var riktigt avslappnad och fin. Såklart blev det inga bilder och filmer från den dagen, haha. Men filmer på första dagen kommer snart. På eftermiddagen handlade jag och mamma sen blev det middag och efterrätt. När det började bli kväll var det dags att säga hejdå och tårarna började komma. Jobbigt och tråkigt. Fast vi fick en glad överraskning och det var at vi fick ta med Hjördis hem. Hon är trött på sina valpar så därför finns det ingen anledning för henne att vara kvar hos dem. Hon var ganska vild när vi kom hem igår och hade varit budig hela förmiddagen.

Jag har mycket att göra idag men tog sovmorgon ändå eftersom det är en lång dag jag har framför mig. Det märktes att det bara blev 6 timmars sömn mellan lördagen och söndagen.

Jag saknar redan familjen och hästarna. Längtar till nästa gång jag ska rida Precious. Det var grymt kul. Nu ska jag duscha och börja plugga.

Glöm nu inte att rulla ner för att läsa om helgen hemma:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wiiie vad roligt med lite uppdatering =) Och vilka fina bilder =) Puss på dig gumman

2009-03-09 @ 11:27:14
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Frida

åh hjördis is back :))

2009-03-09 @ 12:59:48
Postat av: Johanna

Yeees:D

2009-03-09 @ 16:52:03
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0