Impuls

Imorgon 9.45 ska jag få bort min utväxt. Försöka färga tillbaka till min egen färg. Det kommer kosta alldeles för mycket pengar och jag ångrar mig redan. Hoppas det blir fint. Och jag hoppas verkligen att jag hinner med fikan hos Frida. Anledningen till mitt sug efter att få bort min fula utväxt är att syrran ska göra vid sitt hår imorgon så jag blev avis. Dessutom har jag pratat ganska länge om att göra vid håret. Skinnjackan får vänta till nästa månad för det lär inte bli billigt kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: Frida

det blir säkert bra :) (och fikat väntar in dig)

2009-03-24 @ 20:47:01
Postat av: Johanna

Hoppas det:)

2009-03-24 @ 22:21:44
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0