Lite bättre

Idag mår jag bättre. Fortfarande extremt trött och har inte så mycket energi. Känner ingen hunger och har knappt ätit, det är nog därför jag är trött. Men idag har jag oroat mig över B-uppsatsen och över studierna i allmänhet så då borde jag ju vara ganska frisk eftersom att oro tillhör min vardag. Känner mig stressad igen, helt i onödan hoppas jag.

Idag har jag försökt läsa, orkade inte så länge. Så jobbigt att veta att man får det tufft som bara den om man missar, vill inte ligga efter. Jag och B har tvättat och varit i stan. Jag hämtade ut mina provlinser och var på apoteket. Nu ska vi gå ut med Hjördis, blir en runda nere vid slottet sen så ska jag försöka plugga igen. Egentligen vill jag bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0