Oops i did it again.

Jag har köpt nya skor. Jag hade bestämt att jag skulle klara mig på 387 kronor tills den 25:e men det gick inte. Jag har ju pengar kvar så att jag överlever såklart men det här är första gången som jag handlat för mer än jag egentligen får på en månad. I alla fall så hämtade jag Frida vid lunch och vi körde på en spontan skojakt. Hamnade på skopunkten och vi köpte vars ett par. Dem skulle kostat 300 men eftersom vi köpte två par så betalade vi bara 224 kronor för varje par. Fan vilket klipp. Såhär ser mina skor ut:

perfekta vårskor. Snyggt till både byxor och kjol och dem här kan jag använda både på vardagarna och till fest. B gillar ju inte riktigt att jag köper skor. Han tycker att dem tar för mycket plats.


Bs skor får stå under mina annars hade jag aldrig fått plats:)

Vid tre blir det ut och gå i det underbara vädert. Åh vad jag är glad idag. Det är min lediga dag utan plugg!

Kommentarer
Postat av: Frida

SNYGGT!

(och bilden med skokartongerna: haha!:)

2009-03-21 @ 13:46:09
Postat av: Johanna

Haha ja eller hur:P

2009-03-21 @ 14:07:29
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0