Snö?

Det är snö ute. Inte roligt, jag mår nästan illa av att titta ut. Blev blöt imorse när jag var ute med Hjördis. Åh, jag vill ha vår.

Ska på möte idag med studievägledare och programansvarig. Prata lite framtid, praktik och sånt. Det blir nog bra det.

Resten av dagen hade jag tänkt tillbringa tillsammans med min underbara uppsats. Jag vill bara få den färdig, det går sjukt segt och jag får inget gjort.

Inatt drömde jag att jag hade en blodsjukdom. Medicinen var 4 stycken panodil sen kom min inspiration tillbaka. Undrar om det går dåligt för min uppsats på grund av en eventuell blodsjukdom? Tror inte det. Det är nog bara jag som är kass.

Önskar mig ett fungerande trollspö när jag fyllar år.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ucsh ja det var en överraskning att det kom snö.. Trist. Ska lägga det där med trollspöet på minnet =)

2009-03-24 @ 09:11:32
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja gör det!

2009-03-24 @ 09:41:37
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0