Hästar

Det har varit en ganska seg söndag. Jag har läst ut en bok och skrivit några rader på min uppsats men mestadels varit ganska uttråkad. Kollade världscupen nu precis, Jag blir ju knappt sugen. Jag längtar till i sommar när jag ska ut med Precious. När jag kommer hem i påsk blir det ganska mycket att göra. Dels ska jag skriva min hemtenta och sen ska jag rida Precious. Denna gången satsar vi på att slippa tömköra innan jag ska rida och så blir det förhoppningsvis rida i skogen och någon tur på ridhuset.

I sommar ska jag träna för Maria och hon ska hjälpa mig att hoppa in Precious sen ska vi så fort som möjligt ut på träningstävlingar och liknande. Oj jag är så sjukt sugen, vill ha sommar nu. Sen får man inte glömma Falsterbo såklart. Det bästa på sommaren.

Jag skulle dock behöva köpa en ny kavaj eftersom min känns som om den kommer från stenåldern. Sen vill jag ha ett par nya ridstövlar. Har alltid tyckt att ridutrustning är dyrt och särskilt nu som student. Men ridstövlar måste jag ha eftersom mina känns som mega stora båtar.

Sen kommer det ju snart två nya föl så det blir iväg på fölvisning också. Åh jag vill ha sommar!

När jag och Flisan debuterade i 1.20. Det var kul!

Migge när han var bebis. Han är världens snällaste och sötaste fortfarande. Snart ska han också ridas in. Förhoppningsvis kan jag vara med hela vägen med honom. Usch vad tiden går fort.

Hjördis och Precious för ett år sen.

Precious lite trött förra sommaren:P

Kommentarer
Postat av: erika

åh, kan inte låta bli att tänka på "gamla goa tiden" med Aladdin och Blixthen, fy så kul vi hade ;D

2009-03-22 @ 18:50:45
Postat av: Johanna

Ja det hade vi verkligen! Aladdin är ju där hemma nu. Lika busig fortfarande:) Vi ses säkerligen i sommar:)

2009-03-22 @ 18:59:53
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-22 @ 19:05:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0