You spin me right round.

Idag ska jag till stan. IGEN. Nu har jag varit i stan tis (för att fixa present till Frida), ons (frisören), tors (optikern). Det börjar bli lite tröttsamt. Speciellt eftersom jag inte kan shoppa så mycket. Vågar inte. Måste spara lite pengar. Men jag kanske ska köpa en foundation idag ändå (gillar att jag är så hård mot mig själv när det gäller inköp).

Idag har jag träningsvärk. Jag körde 12-kilos stången på biceps igår (men inte hela låten) och det känns idag. Klarade 12 kilo på axlar nästan hela låten. Gött kött. Idag blir det air core vid 17.

Nu innan jag ska till optikern så tänkte jag plugga. Det är snart dags för tenta så jag måste plöja igenom mina tjocka böcker. Är väldigt orolig för hur det ska gå eftersom jag ska skriva tentan hemma. Så det blir dem tjocka böckerna idag och när jag är färdig med det så ska jag läsa till uppsatsen.

Imorgon blir det bara plugg till uppsatsen.

min nya gula hårfärg...

Kommentarer
Postat av: Frida

..och kanske lite bio el nåt? :)

och,håret är snyggt!!!

2009-03-26 @ 09:50:00
Postat av: Johanna

Bio it is!

2009-03-26 @ 10:37:30
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0