Aj, aj, aj.

Jag har ont i mina benhinnor. Jag fick riktigt ont redan igår (och jo jag vet att man ska vila bort det men det hade jag ingen lust med) och idag så tänkte jag att det nog skulle gå. Det gick men det gjorde jävligt ont. Så ont har jag aldrig haft. Det är sjukt frustrerande, jag vill och jag orkar men benen säger emot. Jag blir så arg! Det känns så sjukt när man vill springa och känner att man har massa kvar att ge men benen är inte alls med på noterna.

Ibland har man riktigt ont i huvudet. Det bultar och varje gång det gör det så tror man att huvudet ska sprängas. Så känns det i benen. Fast det bultar inte utan det gör ont hela tiden. Jag masserar med Zon och jag har perfekta skor men så fort jag lägger på lite mer kondition än vanligt så går det inte. Jag är trött på det nu. Finns det inget man kan göra?

Jaja nog om det. Grabbarna är och kolla hockey hos någon och jag tänkte läsa. Det gör jag ju nästan aldrig. Men jag har så mycket att läsa nu så det får bli böcker istället för tv.

Imorgon ska jag skriva på min uppsats och förhoppningsvis bli (i alla fall nästan) färdig med den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stakars dig gumman :( Hoppas det är lite bättre idag iallafall.. ohh hade varit så skoj att komma och hälsa på, men du kommer ju ändå snart hemåt.. Jag får väl ta ett Växjö besök till hösten =) Puss

2009-05-08 @ 10:33:53
Postat av: Jenny

Hehhe det där var jag.. jenny penny :P

2009-05-08 @ 10:34:50
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja vi måste ses snart. Det blir massa partaj i sommar! Wiho!

2009-05-08 @ 10:53:06
URL: http://jhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Prova hästliniment.Nä,jag skojar inte. Ta på det på natten innan du somnar.( Värt ett försök i alla fall)

2009-05-08 @ 15:49:24
Postat av: Johanna

Hmm okej. Jag får väl rota i sadelkammaren där hemma då:) Tack för tipset!

2009-05-08 @ 16:32:57
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0