Back to school.

Då var det måndag igen. Jag har haft en fantastisk helg. Allkår var grymt kul! Riktigt lika kul var det inte igår när ångesten började smyga sig på. Jag har tenta på onsdag och en viss panik infann sig (märkligt eftersom min inställning till tentan i lördags var: hakuna matata). Idag gick jag upp vid 7 och var på bibblan klockan 8. Satt där fram tills tio och läste i en bok om lite tendenser. Det var riktigt mycket folk på bibblan och svårt att koncentrera sig när det förs mycket väsen så jag traskade hem. Ska läsa lite i en annan bok nu för att sedan plugga på mina anteckningar igen.

Fick respons på min uppsats i helgen. Puh. Den ska vara inlämnad på FREDAG! Som tur det var så har jag bara fått lite kommentarer angående meningsbyggnad och lite andra småsaker. Hade varit värre om metoden inte hade funkat eller om analysen varit hel galen. Jag är glad att jag inte fick någon kritik på det i alla fall (men det kanske kommer när jag ska lägga fram uppsatsen?). I alla fall så får jag sitta hela eftermiddagen på onsdagen efter tentan och hela torsdagen med uppsatsen. Måste få min sammanfattning att vara lite mer länkad till mitt syfte.

Det är tur att terminen snart är slut. Svårt att hinna med festligheter, tenta och uppsats. Stressen är här och huvudvärken är ett faktum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0