Besök.

Idag vaknade jag klockan 7, tvingade mig själv att ligga kvar en halvtimme sen gick det inte längre. Väckte B som faktiskt vaknade och gick upp, jag blev ganska förvånad. Vi gick i alla fall ut och tog ett varv runt sjön. Gött att vara sund ibland.

Snart kommer mamma, pappa, mormor och morfar hit. Trevligt med besök, eller främmad som man säger där hemma. Vi ska äta och vara ute i solen.

Jag bakade en kaka igår som jag tänkte att vi skulle ha till efterrätt. Problemet med kakan är att den smakar skit. Man skulle bland annat ha i kondenserad mjök och jag måste ha fått tag i någon konstig variant eftersom det smakar mycket märkligt. Så nu efter jag hade duschat sprang jag över till ica och handlade något färdigt tjo-fräsan ;)

Babe kockar i köket, jag ska gå ut och se hur det går tror jag minsann. Världens bästa kock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0