Det blir en dag i skogen idag!

Efter föreläsningen igår så drog jag med mig några klasskompisar och tittade på vinbrännbollen. Det började åska och Malin är jätterädd för åska så då gick dem hem men precis då kom Frida så vi gick bort till B. Kollade när VÄXT spelade och en massa andra. Alla var ganska fulla, många killar spelade i kalsonger. Inte särskilt vackert (tyvärr). Sen började det tyvärr ösregna så då gick jag hem och läste en roman som jag fått låna av Malin (och som jag egentligen skulle ha läst till igår).

På kvällen var det träning. Sista muskel på bräda denna terminen. Tog tolv kilo på biceps och bröst. Nice! Efter träningen var B ute på äventyr och Frida kom hit och kollade Twilight. Jag tror hon tyckte den var bra. Vi var riktigt trötta efter filmen så det blev inte så mycket snack:P

Nu har jag precis bakat en aftereight kladdkaka. Mums. Och B håller på och grejjar i köket. Sune och Birgitta kommer hit och vi ska ut på en liten vandring så ska vi stanna och grilla. Ska grilla någon form av kotletter som B har förstekt i ugnen och sallad till. Sen har han gjort en grymt god dressing med dill. MUMS! Han är bäst på mat.

Har lite panik över att jag inte kan plugga till tentan idag. Men jag får gå upp tidigt imorgon så kan jag nog sitta fyra timmar på bibblan i alla fall. Sen har jag hela söndag, måndag och tisdag på mig. Jag borde väl fixa det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0