Det blommar!

Igår fick vi som sagt besök vilket var väldigt trevligt. Vi fick en helt underbar blomma av mamma och pappa. Blev jätteglad, nu har vi finast av alla utanför dörren!

Det blev mycket mat igår men även en lång promenad i det fina vädert, Hjördis blev glad för hon fick bada lite. Tiden gick otroligt fort och när vi hade ätit var klockan åtta och vi hade haft besök i åtta timmar. Det blev jättetyst när det bara var jag och B kvar. Sängen och tv:n fick det bli resten av kvällen.

Idag ligger det lite åska i luften. För mina studier är det bra. Jag har bara 160 sidor kvar att läsa i den sega boken. Fast jag måste börja läsa inför tisdag nu så den får ligga lite vid sidan av ett tag.

Snart ska vi köra till ett naturreservat och gå ut med Hjördis. Ikväll blir det nog lite grillning. Annars ska jag försöka läsa så mycket som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0