Don`t stop push it now!

Här sitter jag i nattlinnet och skriver på min B-uppsats. Snart, snart, snart är jag färdig. Eller ja, min preliminära version är färdig rättar sagt. Jag blev så glad av kommentarerna om mitt hår igår och att Frida påpekade det på träningen så jag plattade idag igen. Det blir snyggt och färgen får en bättre nyans när håret är rakt, men det tar lång tid. Jag kommer antagligen bara träffa B och Hjördis idag. Men det är ju gött att känna sig lite fredags fin. Om jag hade haft pengar så hade jag kört in till stan och shoppat satan, det är perfekt shopping väder.

För övrigt så har jag haft sjukligt ont i magen nu i tre dagar. Whats up egentligen? Igår fick jag springa ut från träningen för att gå på toa. Lite jobbigt. Och igår kväll låg jag som en boll i soffan och kunde inte ens gå ut med Hjördis. Konstigt. Har ont nu med, det bubblar och har sig. Men det blir säkert bra snart igen:)

Förresten så är detta låten vi har på finalen när vi kör air-muskel. Höga knä som fan och paraply hit och dit. Igår hade vi dessutom publik i slutet bestående av instruktörer, det var lite jobbigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0