Finns det någon som kan sova natten innan tenta?

Nu är tentan skriven. Jag satt från 8.00 till 11.00. Man kunde sitta fram till 13.00 men jag orkade inte sitta längre.

Inatt sov jag jättedåligt, det gör jag alltid dagen innan tentan. Jag drömde att det var extremt svåra frågor som var helt omöjliga att svara på. Något som tyvärr inte var en dröm var att utbytesstudenterna hade brakfest och sjöng högt som fan, och jag hade riktigt ont i halsen. Sprang och drack vatten jätteofta och B fick trycka i mig lite medicin tills jag somnade.

Imorse knaprade jag lite Ibumetin och åt Mucoagin så jag orkade ta mig igenom tentan trots lite feber-känningar. Nu hoppas jag verkligen att jag blir godkänd. När jag hade skrivit klart gick jag till Ica och köpte Ben&Jerrys + vaniljmunkar eftersom jag varit duktig och skrivit tentan trots sjukdom och extrem trötthet.

Om jag blir godkänd så åt jag skitmat för att fira det, om jag inte blir godkänd så åt jag för att tröst-äta. Det var Bs förslag i alla fall och det lät inte helt dumt.

Nu ska jag slappa i soffan en timme innan det är dags för min uppsats.

Ge mig sommarlov NU (=jag ska jobba sommaren men är ledig från skolan i alla fall, vilket jag känner behövs nu)

Och ni får ha överseende med att jag är extremt-ovanligt gnällig pga halsont och packat schema. Snart blir det glada dagar som vanligt igen. Promise:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0