INMEJLAD

Uppsatsen är nu inmejlad. Jag har suttit med den fram till nu från åtta imorse. Har ändrat en massa små saker och läst igenom den kanske 111 gånger. Jag har även sett uppsatsen som jag ska opponera på. Den är perfekt. Det känns skit att jag ska opponera på en uppsats som är grymt bra. Det hade varit lättare om den varit lite dålig, då kan man ge kritik som bara den. Nu måste jag verkligen lusläsa och fundera över allt 8 gånger innan jag öppnar munnen. Suck.

Jag är redan nervös inför oppositionen på torsdag. Nu orkar jag verkligen inte sitta mer framför datorn. Det har varit en tuff dag med mycket tänk:P

Kommentarer
Postat av: julia

Hejsan, besök gärna min blogg! :)

Och när du väl är där, kan du väll klicka på länken jag har på sidan vid min meny? :)

2009-05-28 @ 14:48:03
URL: http://cakedough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0