Laddar inför air core

Höga knä som fan och blodsmak i munnen till denna låten:


det bästa är att Sophia (min favorit instruktör som har passet) tycker att man ska sjunga när det blir jobbigt. Hon är musik/idrottslärare och har en ljuvstämma men frågan är om hon verkligen vill höra när jag ylar loss. Sen ska man gärna se arg som fan ut när det blir jobbigt och skrika lite. Sophia är bäst. Helt sjuka pass, man är helt yr i mössan när man kört loss. Hon har riktigt bra musik så man vill verkligen skaka loss. Hon blandar in lite dans-steg också så det är kul som fan. Jag och Frida kan nog passet utan till nu. Nu ska jag byta om!

Kommentarer
Postat av: Frida

ååh jag ska inte gå idag ska plugga istället men längtar till torsdag.. !!

2009-05-12 @ 18:16:34
Postat av: Jenny

Hehe den där låten hade jag glömt bort =) Vadå nostalgitrip =)

2009-05-12 @ 19:48:57
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra låt att träna till:P

2009-05-12 @ 20:52:20
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0