Lite stress.

Här stressas det för fulla muggar. Gick upp vid 7 idag. Läste ut den sega boken innan föreläsningen så nu slipper jag den, nu står det en massa andra på tur... Hade föreläsning mellan 13 - 16. Vi fick en halvtimmes rast och då bokstavligen sprang vi till pelarhuset för att lyssna på Magnus föreläsning om hur det är att arbeta som kritiker på Svenska Dagbladet. Sen fick vi springa tillbaka för att avsluta föreläsningen om Coetzee.

Efter föreläsningen gick jag till bibblan och lämnade två böcker och lånade en ny. När jag kom hem blev det en snabb runda med Hjördis och nu har jag bytt om och ätit lite snabbt. Om en halvtimme börjar träningen. Ska köra air core idag. Gött kött. Hela dagen har varit som en uppvärmning, blivit mycket raska steg.

Dan ska stanna en natt till. Det hade blivit ett missförstånd om vilken dag handledningen skulle äga rum. Förvånad?

Fick även veta att Magnus ska börja rätta tentorna IMORGON(!) så blir han färdig tills på söndag då det har gått exakt tre veckor. Snacka om att göra allt i sista sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0