Måndags-seg.

Allkårsveckan är här. Ösregn i morse men sol nu, hoppas den stannar veckan ut.

Jag har haft ont i huvudet och varit trött hela dagen. Har kämpat mig igenom 2 noveller och större delen av den sista romanen i den här kursen. Har runt 40 sidor kvar. Hade planerat att komma längre än vad jag gjort. Paniken börjar komma men jag känner mig ändå likgiltig. På onsdag är det en vecka kvar till min sals tenta och jag kan samtidigt säga att mellan ons-lör kommer jag inte att plugga hälften så mycket som jag brukar.

Uppsatsen lämnas in i övermorgon. Har inte ens tittat på den idag. Orkar inte. Ska bara komma på vad den ska heta sen är den redo att mejlas iväg så det är ingen panik.

B ligger under täcket och nannar. Det är något visst med måndagar? Det finns ingen luft i lägenheten och vi känner oss slöa som fan. Beställa mat idag? Japp. Och jag är glad att jag aldrig avbokade muskel. Nu kan jag äta lite onyttigt eftersom jag är duktig och tränar (fast att det är det sista jag vill göra idag på grund av trötthet och ont i huvudet).

Jag vill trycka på pause ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart blir det en pause när du kommer ner till Skåneland igen =)

2009-05-18 @ 22:50:25
URL: http://bumbijenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja fast det blir ganska mycket att göra där med. Fast lite roligare saker kanske:P

2009-05-19 @ 07:59:47
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0