Snart är terminen slut.

(skrivit den 19:e maj men bloggen strulade så jag lägger upp det idag istället)

Min preliminära slutversion av uppsatsen är nu mejlad till handledaren. Känns lite skakigt. Men det är inte helt kört än. Jag kommer få respons och hinner ändra lite i sista sekunden. B har hjälpt mig med framsidan som man var tvungen att skriva i ett webbformat. Det är super viktigt att allt är exakt på rätt plats, vilket det förhoppningsvis är nu. Min uppsats fick det här fina namnet: Analys av kreativiteten i "Den gula tapeten".

Imorgon har jag föreläsning mellan 10-13 vilket jag är lite bitter över eftersom jag missar vinbrännbollen. Om jag har tur är dem igång fortfarande när jag slutat så då får jag gå dit och hejja lite. Annars ska jag plugga till tentan imorgon och städa. Och träna såklart!

Tränade sista air muskel idag. Buhu. Jag önskar att det fanns något liknande pass där hemma som jag kunde gått på i sommar.

Nu ska jag nanna. Imorgon måste jag vara mer effektiv än vad jag varit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0