Tisha!

Jag har precis köpt en tröja av en tjej som är designer och konstnär. Hon var inte själv nöjd med modellen och sålde därför ut den för 75:- jag tänkte fixa till den lite med nål och tråd så blir det nog perfekt. Lagom pris för min tomma plånbok.

Idag gick jag upp vid 7 som vanligt. Satt på bibblan till halv elva och pluggade. Tanken var att jag skulle läsa hela eftermiddagen men jag hade jättesvårt för att koncentrera mig. Jobbigt. Så det har blivit ganska mycket tid framför datorn.

Vid fem tänkte jag prova springa runt sjön. Mitt mål var att orka halva och jag orkade mer än halva. Känns bra. Fick såklart ont i benen efteråt (på ett nytt ställe) och enorma blåsor från skorna. Aj, aj. Mitt flås var bra och jag orkade mycket längre än jag trodde, fast jag fick ganska mycket håll. Det hade varit kul att försöka hålla igång konditionen över sommaren. Frågan är om jag hinner. Vet inte hur mycket jag kommer jobba, sen kommer hästarna ta mycket tid. Men det hade varit toppen om jag kunde springa 2 ggr i veckan. Jag tänkte att jag skulle springa lite här i Växjö innan jag åker hem (eftersom träningen på VUGI är slut nästa vecka). Om jag klarar hålla igång konditionen över sommaren ska jag unna mig själv ett par nya träningsbyxor. Nu blev jag pepp!

B är ute och går med Hjördis nu. Jag har grymt ont i magen, för mycket kaffe idag? Antagligen. Nej jag ska försöka läsa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0