Uppsatsinlämning och bilåkande/körande.

Idag så gick jag upp klockan 6. Det är en väldigt tidig tid för studenter (som gärna går upp senare och sitter och pluggar långt in på natten). Anledningen till det är att jag och B ska gå och lägga oss klockan 17.00! Vi ska nämligen köra till Lofsdalen inatt. Vi åker här ifrån klockan 23.15 och är framme i Ljungby vid midnatt, där ska vi möta Sune och Birgitta. Dem har med sig Binas nya bil som dem ska köra upp medans vi ska köra deras bil. Vår lilla honda ska stå på en hemlig plats över natten (jag säger hemlig för att ingen av er ska åka dit och sno den, I know that you want it!). Så vi kommer väl vara framme i Lofsdalen runt nio eller tio på morgonen. Det blir många timmar i bil så därför måste vi sova innan. Vi ska hjälpas åt att byta så det ska nog gå bra. Hjördis får såklart följa med:)

Imorgon ska uppsatsen vara inlämnad, men eftersom jag inte är här då så måste jag lämna in den ikväll (=innan 17.00 eftersom det blir min kväll idag). Så nu ska jag börja skriva den BUMS. Jag drömde massa hemska drömmar inatt. Jag hade bara en kvart på mig att skriva klart min sammanfattning och alla mina kurskamrat väntade på mig. Det var hemskt! Samtidigt hade jag klippt av mitt hår till en jättekort frisyr, jag grät konstant. Vilken mardröm!

Problemet med att uppsatsen ska skrivas idag är att jag är extremt trött. Men halsen är bättre idag så det känns skönt. Tänk om man hade varit så här pigg:

Benissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0