Åstorp.

Idag blir det inget med bibblan. Åker ju till Åstorp idag så jag har ganska mycket att göra här hemma. Ska plugga nu i några timmar, sedan packa väskan, köra in en fiskgratäng i ugnen, äta när B kommer hem, in i duschen vid ett, sminka, fixa och dona. Vid tre kommer B hem, då ska han göra vid sig snabbt som tusan sen drar vi till ÅSTORP.

Det är lite förvirrat angående vilken tid vi ska vara på Svea. Halv sex enligt vissa och halv sju enligt andra. Som det ser ut just nu blir vi alla fall hämtade kvart i sex så det lutar ju åt halv sju - vilket är bra för då blir det inte lika stressigt för oss.

Nej nu ska jag gå in och dra i B. Han hade en fin vision om att gå upp halv åtta idag. Det gick inte så bra. Visserligen sov jag till åtta. Men det är nog bra. Vi är båda ganska slitna och trötta på kvällarna men om vi sovit lite längre så kanske vi kan vara sociala ikväll.

Inatt drömde jag att Jenny gjorde "slut" med mig. Det var hemskt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha att jag gjorde slut med dig? :P Hehe nej det ska jag inte göra... Lovar :)

2009-11-27 @ 20:22:27
URL: http://vitshabbyinredning.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi va bra:)

2009-11-30 @ 09:55:35
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0