Betyg...

Anledningen till att jag inte kunde somna igår kväll kommer här:

Igår vid sex tiden skickade Maya sms och frågade om jag hade kollat min mejl. Hon hade nämligen fått sitt betyg från teorikursen. Jag bokstavligen sprang bort till datorn för att kolla mejlen men ingenting där. Förbannad och arg blev jag såklart eftersom det egentligen var sista dagen i onsdags som vi skulle haft våra betyg. Så hela förmiddagen har jag suttit och kollat mejlen hela tiden. Jag har inte fått gjort ett dugg på min uppsats för jag har varit orolig över att jag kanske inte fick något betyg på teorikursen som var SKITSVÅR. Den svåraste kursen jag någonsin läst. Vid lunch var jag trött på att vänta och skickade ett mejl till min lärare där jag skrev att jag hört att några i kursen fick sitt betyg igår och att jag inte fått något. Jag tänkte att han av misstag hade skickat mitt betyg till fel mejladress eller något liknande. Nu har jag äntligen fått svar och såhär skrev han:

Javisst, jag fick iväg en betygsmotivering men sedan hann jag inte längre med formulerandet och arbetshögarna tornar upp sig runtomkring mig. Jag gör så att du får dit betyg redan nu och så får vi se om jag hinner med ett mer formell kommentar senare idag el imorgon. Betyget är dock redan inrapporterat. 


Betyg: VG (-)


JAG FICK VG. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Happy, happy. Minuset kommer inte att synas sedan så formellt sett så har jag VG i min teori kurs. Maya fick exakt samma betyg som mig (VG -).

På den svåraste kursen lyckades jag med något som jag trodde var rent åt helvete omöjligt!

Jag tycker att det är dåligt att vissa får veta betygen före andra. Jag vet inte ens om det får lov att gå till så? I alla andra kurser jag har läst har alla fått veta sina betyg samtidigt. Tyckte det här verkade märkligt. Speciellt när mitt betyg kom 1,5 dag för sent. Men jag fick det i alla fall. Hoppas jag slipper vänta såhär länge nästa gång.

Kommentarer
Postat av: maya

Det är verkligen skitdåligt! Han borde ju fatta att vi pratar med varandra också. Men men, bra att du mejlade honom och fick det ändå, men uselt att du fick vänta extra länge! usch! men vi får förlåta honom tycker jag eftersom vi fick vg ;) undrar om någon fick g? jag tycker inte jag förtjänar vg :p

2009-11-14 @ 20:18:07
Postat av: Johanna

Ja jag var skitarg. Haha ja det är skitkul att vi båda fick VG:D Klart du förtjänar VG!!!

2009-11-15 @ 14:15:51
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0