Bibblis...

Idag kom jag iväg till bibblan ganska sent. När jag var där och letade efter någonstans att sitta så såg jag Maya, och det fanns plats vid henne så vi satt och pluggade ihop i några timmar. Jag har lite svårt för att hålla mig fokuserad (och motiverad). Tycker det börjar kännas lite tråkigt med uppsatsen. Jag är rädd för att jag inte alls når upp till den nivån som jag borde och att jag mest flummar i min analys. Jaja, vi får väl se om det blir halshuggning eller inte nästa onsdag.

Jag hade tänkt skriva lite på min uppsats eller läsa sekundärlitteratur nu ikväll fast jag känner mig inte alls sugen på det. Jag funderar på att göra en hallonpaj istället.

Jag och B har nyss gått ett varv med Hjördis runt trummen. Det var KALLT, riktigt isig vind. Så nu hade det varit gott med lite hallonpaj. Måste springa till Ica och köpa vaniljsås. Så får det bli!

Kanske hittar motivationen till c-uppsats skrivandet efter pajen?

Vi vet allihop att det inte kommer hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0