Fastnat

Idag har jag suttit några timmar på bibblan. Jag har nog fastnat lite. Vet inte riktigt hur jag ska fortsätta på min uppsats. Jag har skrivit 11 av 12 sidor nu. Förhoppningsvis får jag ihop en sida till i eftermiddag eller imorgon. Behöver nog egentligen lite respons för att kunna komma vidare...

Sitter och funderar och längtar lite till våren/sommaren när jag kan rida på Flisan igen. Det ska bli så kul att få vara tillbaka i stallet igen. Igår satt jag och B och pratade om att vi måste börja titta efter lägenhet i Skåne nu efter jul. Problemet är att vi inte vet exakt vart vi ska bo. Det spelar egentligen mindre roll. Jag är glad bara över att få vara i Skåne igen. Avståndet till familjen och hästarna kommer bli mindre vart i Skåne vi än bor jämfört med nu. Sen måste B ha bra möjligheter till att pendla till Lund, och jag måste kunna bo inom rimligt avstånd till det ställe som jag ska jobba på under den hösten. Lite sånt måste vi ta tag i efter jul och börja prata om. Tiden går fort och om runt ett halvår bor vi i Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0