Fredagen är tillbaka

Idag tog jag mig upp ur sängen klockan sex. Skulle vara på folktandvården 7.45. Och vet ni vad? INGA HÅL. I'm so happy. Köpte med mig frallor hem till B, han fick en god fredagsfrukost.

Han har nyss gått till skolan, slutar först fyra. Jag tänkte att jag skulle hitta på något gott som vi ska äta ikväll, men jag vet inte vad. Måste kolla nätet. Tror att jag ska göra en kanel- och lingonpaj med lingonmaräng till efterrätt i alla fall. Ska köra och handla efter lunch är tanken (förstår inte vart mina pengar tagit vägen denna månaden? Tur jag ska jobba i jul).

Ska nog försöka plugga några timmar nu. Fick aldrig något skrivet igår, satt mest och läste sekundärlitteratur. Funderar på om jag ska göra det idag igen. Jag har bara två sidor kvar att skriva och utöver helgen (har inte tänkt plugga så mycket i helgen) så har jag måndag och tisdag på mig. Är ganska trött på att skriva nu. Speciellt nu när jag börjat fundera över om det jag skrivet är värt något överhuvudtaget eller om jag bara gör bort mig.

Måste dammsuga och städa lite också...

Det är väldigt mörkt ute, vilket innebär att det blir väldigt mörkt inne i lägenheten också. Blir lite bättre när man tänder lampan:) Jag har plattat håret idag - bara för att det är fredag och jag är förvånansvärt glad.

Längtar till ikväll. Fredagsmys med babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0