Handledning

Handledningen idag gick över förväntan. Fick mycket mer positiv respons än vad jag räknat med. Vad gällde vetenskaplig litteratur så låg jag rätt till och behöver inte använda mycket mer än vad jag redan gjort. Det var nog det som jag oroade mig mest över så det var skönt att höra. Mitt teoriavsnitt som jag trott att jag haft mycket att utveckla på behövdes inte utvecklas så enormt mycket faktiskt. Skönt!

Jag fick såklart en del kritik - gött! Har massa saker att utveckla och jobba vidare med. Nu har jag fått glöd och nya idéer så det känns otroligt skönt. Inlämningen närmar sig dock oroväckande fort! Vart tar tiden vägen? Bara några veckor kvar till uppsatsen ska vara färdig.

Inlämningen var ändrad till måndag (istället för nu på onsdag), men eftersom jag ska till Åstorp i helgen så kommer jag inte att kunna göra något då (blir fullt upp med julbord och kalas). Det innebär att jag får jobba rumpan av mig denna veckan. Satt på bibblan tillsammans med Maya nu i eftermiddag men det tar så lång tid att skriva.

Måste vara på bibblan vid åtta imorgon = gå och lägga sig tidigt idag så man kommer upp imorgon!



Nu ska jag och B ut med Hjördis. Sen ska vi titta på Gladiator som går på kanal 9 idag. Efter det blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0