hemklickat

Nu är jag hemma från bibblan. B var sömntuta idag och vaknade först 11, när jag kom hem hade han varit och köpt frukost så det fick bli min lunch.

Jag kom nyss på att jag inte har några egna ryktborstar. Kan ju inte ta med de som finns i Åstorp hit för då har inte mamma några kvar. Så jag klickade nyss hem det här från Hööks:

Sedan behövs tvål för att hålla träns, sadel och stövlar snyggt.

En trimkniv kan också vara bra

Pälsglans har jag inte råd att köpa nu så det får jag köpa efter jul. Resten tror jag faktiskt jag har hemma som jag kan ta med mig upp. Annars kanske jag får önska mig något schabrak i julklapp så det fixar sig nog! Måste nog fixa grimma och grimmskaft också. Julklapp kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0