Jul-jobb på Oj

Pratade med Margita nyss och jag har fått lite jobb över julen. Det känns bra. Jag behöver tjäna lite pengar.

Det jobbiga är att jag inte har en aning om när jag kommer hem. Den 10:e december har vi det sista schemalagda, kommer att få en massa respons då så jag kommer antagligen att ha saker att arbeta med efter det. Sen fyller mamma år den 12:e så då ska vi hem i vilket fall som helst. Det hade ju varit riktigt skönt att slippa åka upp till Växjö igen efter den 12:e... Om jag har mer att plugga får jag kanske försöka göra det i Åstorp. Jag vet dock av erfarenhet att jag inte kan plugga i Åstorp. Det finns så mycket annat att göra där. Men ja, får väl se hur det går. Jag vill ju att uppsatsen nästan ska vara färdig innan jul så att man kan njuta lite då.

Margita trodde att hon hade satt upp mig först i slutet på vecka 51 (vilket är runt den 18:e december) så det passar ju bra skulle jag tro.

Sedan åker vi tillbaka till Växjö igen ganska direkt efter nyår eftersom min uppsats ska vara färdig då och läggas fram. NERVÖST.

Det blir nog ganska hektiskt med uppsats, jul, hästar, hälsa på släkt och vänner, hälsa på familj och jobba. Men det får gå:) Ska bli jättekul att få träffa alla härliga människor i delin igen. Hade en grym sommar tillsammans med allihop där ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0