Jullängtan

Fortfarande ingen respons. Oerhört frustrerande. Under tiden som jag väntar på respons ska jag läsa en bok som heter Female Genesis. Creativity, self and gender. Har redan läst in mig lite på bergreppet kreativitet och använt mig av boken i både min definition av begreppet kreativitet och i min teoridel. Tänkte att jag kanske kan läsa lite till som jag kan använda mig av i teoridelen.

Om jag inte får någon respons senare funderar jag på att köra till stan. Handla lite fler julklappar. Jag måste handla en klänning/tunika som jag kan ha på mig när vi ska på julbord med Bs gamla jobb också. Tänkte köpa något väldigt enkelt, får se vad jag hittar. Problemet är att jag inte har så mycket pengar kvar (som vanligt), de försvinner snabbt när det ska handlas julklappar. Men jag vet ju om att jag ska jobba under julen så därför känns det OK att lägga lite pengar på sig själv också.

Jaja, får se om jag orkar åka in idag. Det innebär ju trots allt att man måste ta sig ut joggingbyxorna och fixa till sig. Puuh. Kanske får bli imorgon.

Förresten. Jag längtar till jul, julbak och julpyssel med familjen. Godis och choklad framför teven medan det sprakar i kaminen. Ut och rida tidigt på morgonen, helst i snön. Tända ljus. Hoppas tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0