Kallt.

Idag var jag på bibblan mellan 9.30-14 ungefär. Skrev runt en sida. Maya dök upp vid lunch så jag gjorde henne sällskap i ett grupprum. Men min energi började ta slut vid halv två tiden så då var det dags att gå hem. Efter det har jag inte gjort så mycket vettigt. Har varit ute med hunden, diskat och surfat på nätet.

Ska sticka till VUGI om en timme för att köra muskel i en timme.

B fick förresten ett extrajobb idag. Han ska vara handledare på kommande labbar (en kurs som han själv går). Så just nu är han och labbar, vilket han egentligen skulle ha gjort på onsdag, men han måste ju vara före alla andra så att han kan hjälpa till på labbarna och svara på frågor. Det är inte dåligt när en universitetslärare erbjuder en elev lite jobb :)

Det svåra är ju att han måste ta sig igenom labbarna utan att ha fått någon genomgång först. Men han är duktig så det fixar han nog!

Har nyss tänt ljus i hela lägenheten. Det blåser rejält ute vilket betyder att det även blåser i lägenheten. Dåligt isolerat. Men jag blir nog varm på träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0