Kosta Outlet.

Imorgon vid nio tiden åker jag och B till Kosta Outlet. Vi ska handla födelsedagspresenter och julklappar. Jag har tre stycken presenter att handla! En fyller 18 i november, en fyller 45 i december och en 20 i januari. Det är inte schysst att alla har så stora dagar nu när jag är student :P Kunde väl väntat ett år? Och allihop inom så kort tid. Tack för den! :)

Ska kolla lite på kläder också tror jag men det blir mest julklappar. Förra året var vi där till det stängde (18.00) så jag var lite orolig att det skulle bli lika sent detta året igen så jag frågade Maya och Corey om de hade lust att gå ut med Hjördis på eftermiddagen. Det ville de jättegärna och jag blev så glad :) Mayas mamma har hundar så hon är van och vet hur det går till. Skönt! Och skönt att slippa gå och oroa sig för Hjördis också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0