Nu känns det bättre!

Pratade nyss med mamma. Mina bekymmer känns så fjuttiga jämfört med att ta hand om 7 hästar. Det kanske inte riktigt går att jämföra. Väldigt olika bekymmer men ändå bekymmer och jobb. Jag tror faktiskt att jag tycker det är 10 gånger värre att själv ta hand om alla hästarna än att skriva c-uppsats. Det känns skönt att få lite perspektiv ibland.

B drog ut mig på en tur runt sjön innan. Jag låg i sängen och tyckte synd om mig själv. Men det hjälpte att gå (trots att jag hade huvudvärk och var riktigt trött). B är finast i världen.

Imorgon ska jag fortsätta sura över att jag inte vet vad jag ska ta mig till med min uppsats. Sedan ska jag och B dra till stan. Leta något till mig att ha på mig när vi ska till SVEA på julbord (tur att jag redan fyndade en tunika på rea så jag vet vad jag ska ha på brorsans kalas), sen ska jag handla något till läpparna på The Bodyshop som jag läst mycket om:) Och sedan blir det nog någon julklapp + en flaska rött :P

Jag borde väl hinna fixa en bra uppsats fast jag kanske inte får respons förrän på måndag? Har skrivit 17 sidor av cirka 25 nu. 8 kvar. Frågan är om vilken kvalité det jag producerat hittills har? Det får jag veta när min respons kommer. Jag är nervös.

Nu ska jag äta lite pepparkakor och titta tv. Hoppas på sol och en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0