Possibility

New Moon var fantastisk. Jag är inte lika förtrollad som jag var efter Twilight. Men jag är helt klart lite förtrollad. Jag tror att B också är det, vi pratade om filmen senast nu över frukosten. Så fin.

Vid en del i filmen så var det en jättebra låt och det lät precis som Lykke Li. Och nu kollade jag upp det - och visst är det Lykke Lis låt som är med i filmen. Jättefin låt, ryser när jag hör den.

När jag, Jenny och Johanna såg Twilight för ett år sedan så var vi inte människor när vi kom ut från biosalongen. Vi var helt tomma på ord och röda i ögonen allihop efter tårarna som hade fallit. Det blev en del tårar igår med. Åh, vilken fin film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0